Velkommen - Helhedsskolen

Div wk-panel, rowtrue data-wk-grid-margin. Målgruppen for Natur- og Helhedsskolen Billesbølle er normaltbegavede børn og unge i den skolepligtige alder med koncentrationsvanskeligheder. Se vores kalender og hold dig opdateret omkring, hvilke arrangementer og begivenheder, der foregår i den nærmeste fremtid. Du er altid velkommen til at kontakte os angående nogle spørgsmål til vores procedure, aktiviteter eller andre ting på skolen. Vi tager os gerne af det.

OVERVIEW

This domain helhedsskolen.dk currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the better). We have evaluated eight pages within the domain helhedsskolen.dk and found zero websites linking to helhedsskolen.dk. There are one social communication accounts possessed by this website.

HELHEDSSKOLEN.DK RANKINGS

This domain helhedsskolen.dk has seen varying quantities of traffic all round the year.
Traffic for helhedsskolen.dk

Traffic ranking (by month) for helhedsskolen.dk

Traffic ranking by day of the week for helhedsskolen.dk

WHAT DOES HELHEDSSKOLEN.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of helhedsskolen.dk Mobile Screenshot of helhedsskolen.dk Tablet Screenshot of helhedsskolen.dk

HELHEDSSKOLEN.DK HOST

I observed that a single page on helhedsskolen.dk took four thousand and twenty-eight milliseconds to download. I could not find a SSL certificate, so therefore we consider this site not secure.
217.195.176.164

I observed that this website is using the nginx server.

Velkommen - Helhedsskolen

DESCRIPTION

CONTENT

This domain helhedsskolen.dk states the following, "Målgruppen for Natur- og Helhedsskolen Billesbølle er normaltbegavede børn og unge i den skolepligtige alder med koncentrationsvanskeligheder." Our analyzers analyzed that the webpage also said " Se vores kalender og hold dig opdateret omkring, hvilke arrangementer og begivenheder, der foregår i den nærmeste fremtid." The Website also stated " Du er altid velkommen til at kontakte os angående nogle spørgsmål til vores procedure, aktiviteter eller andre ting på skolen. Vi tager os gerne af det."

OTHER DOMAINS

cattle die, kindred die; every man is mortal

Cattle die, kindred die; every man is mortal. But the good name never dies of one who has done well.

Heléna Koppang Henriksen.

Remembering your laughter takes me back in time. Lenge siden jeg har blogget her nå! Jeg har nemlig fått meg blogg. no nå! Og blitt en aktivblogger! Leser du ditte her! Anbefaler jeg deg til å besøke min nye side; www. Hei, jeg har vurdert i lang tid om jeg skal bytte over til blogg. Hatt en fin lørdags kveld så langt? Jeg stor koser meg! Vil jo bli fortest mulig frisk vet du. Elisabeth og jeg driver å skrive.